«Είμαι πάρα πολύ καλός σε αυτό που κάνω…» είναι τα λόγια με τα οποία ο τεχνοκράτης του (Destination Branding) Δημοσθένης Μπρούσαλης ξεκίνησε την κουβέντα με την Δάφνη Μυτιγλάκη και το indanews.
Λόγια που θα μπορούσαν να σε προδιαθέσουν ότι απέναντι σου έχεις έναν «ψωνισμένο» άνθρωπο του αστικού κέντρου, ο οποίος, με την έπαρση του ειδικού, θα προσπαθήσει να πουλήσει στους «ιθαγενείς» την «copyright» πραμάτεια του.
Δεν χρειάστηκαν όμως παρά ελάχιστα λεπτά για να καταλάβεις ότι ο άνθρωπος που μόλις ξεκίνησε να σου μιλάει, πλημμυρίζει από το χάρισμα της αμεσότητας, της ανθρώπινης καθημερινής επαφής, και τις άρτιας τεχνικής στην επικοινωνία, τόσο που πραγματικά σε κάνει να θέλεις να ακούσεις….!!!
Δεν ξέρω εάν ο Δημοσθένης Μπρούσαλης είναι ο καλύτερος επαγγελματίας του είδους, αυτό όμως που ξέρω είναι ότι είναι ένας «μάγος» της επαφής και της επικοινωνίας που από την πρώτη στιγμή σε κάνει να νιώθεις άνετα, φιλικά και ισότιμα συζητώντας μαζί του, και όλο αυτό δεν μπορεί να είναι μόνο ταλέντο, αλλά συνδυασμός βαθιάς επιστημονικής γνώσης και πλούσιας εμπειρίας.
«Φτιάχνω εικόνες και ιστορίες και να της λέω… για να μπορούν οι μάρκες να κάνουν τη δουλειά τους, είτε αυτές οι μάρκες είναι προϊόντα, είτε είναι υπηρεσίες είτε είναι τόποι, όπως στην περίπτωση της Χίου… αυτό είναι η δουλειά μου» , είπε με απόλυτα φυσικό τρόπο και σιγουριά, ο άνθρωπος που το τελευταίο διάστημα έχει αναλάβει να οργανώσει όλα εκείνα που χρειάζονται προκειμένου το νησί να ενισχύσει την ταυτότητά του ως τουριστικός προορισμός.
Η επαφή του Δημοσθένη Μπρούσαλη με το νησί έγινε πριν από μερικά χρόνια όταν αυτοδιοικητικοί παράγοντες αναζητούσαν τους τρόπους και τις επαφές προκειμένου να ξεκινήσει ένα οργανωμένο σχέδιο δράσεων που θα ανατρέπει την στασιμότητα και θα δίνει την απαιτούμενη εξωστρέφεια στα πλεονεκτήματα και στις ομορφιές του τόπου.
Ως εισηγητής στο σχολείο τουρισμού που πραγματοποιήθηκε πριν από 2 χρόνια στο Ομήρειο Πνευματικό Κέντρο γνωρίστηκε και ενέπνευσε με τον επαγγελματισμό και την μεθοδολογία του τους ανθρώπους του νησιού με αποτέλεσμα σήμερα να του έχει ανατεθεί από την Αντιπεριφέρεια Τουρισμού, σε συνεργασία με τον Φορέα Τουρισμού Χίου, το δύσκολο έργο του επαναπροσδιορισμού της ταυτότητας της Χίου ως τουριστικός προορισμός, μέσα από την οργάνωση – ανάδειξη των ιδιαίτερων γαστρονομικών χαρακτηριστικών και πλεονεκτημάτων του τόπου.
Ήδη το προηγούμενο Σάββατο έγινε η πρώτη διαδικτυακή συνάντηση με διευρυμένη συμμετοχή από αιρετούς και επιχειρηματίες με ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία και φτιάχτηκαν οι πρώτες ομάδες για την εκπλήρωση αυτού του φιλόδοξου και πολλά υποσχόμενου έργου.
Παρακολουθήστε όλη την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη – συζήτηση με τον Δημοσθένη Μπρούσαλη και θα διαπιστώσετε ότι κάτι διαφορετικό, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό, μπορεί να προκύψει μέσα από την απλότητα και την αλήθεια αυτού του επαγγελματία !

Μπρούσαλης Δημοσθένης
Γενικός Διευθυντής | Σύμβουλος branding & επικοινωνίας
DASC Branding
Ο Δημοσθένης Μπρούσαλης είναι σύμβουλος branding και επικοινωνίας.
Eίναι ιδρυτικό μέλος της εταιρίας DASC Branding, όπου κατέχει τη θέση του Γενικού Διευθυντή.
Η δημιουργική ομάδα της DASC εξειδικεύεται σε μελέτες στρατηγικής και χτισίματος Εικόνας και Ταυτότητας (branding) κατέχοντας ηγετική θέση στην ελληνική αγορά.
Σημαντικές μελέτες branding που επιμελήθηκε o Δ. Μπρούσαλης έχουν κατ’ επανάληψη βραβευτεί, δημοσιευτεί και εκτεθεί στην Eλλάδα και το εξωτερικό.
Εχει υπάρξει βασικός εισηγητής σε συνέδρια και ημερίδες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και μέλος επιτροπών εμπειρογνώμων και κριτικών επιτροπών ελληνικών και διεθνών διαγωνισμών.