• Ιντα Είμαστε;
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 1 Ιουνίου, 2023
10 °c
Chios
12 ° Κυ
14 ° Δε
14 ° Τρ
12 ° Τε
Inda News
  • Χίος
  • Β. Αιγαίο
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Άποψη
  • Επιστήμη
  • Ψυχαγωγία
  • Πολιτισμός
    • Λογοτεχνία
  • Video
No Result
View All Result
  • Χίος
  • Β. Αιγαίο
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Άποψη
  • Επιστήμη
  • Ψυχαγωγία
  • Πολιτισμός
    • Λογοτεχνία
  • Video
No Result
View All Result
Inda News

Η στρατηγική στον Τουρισμό θα κρίνει το μέγεθος της οικονομικής ύφεσης της χώρας .

15 Μαΐου 2020
σε Άποψη
0

Αρχική » Άποψη » Η στρατηγική στον Τουρισμό θα κρίνει το μέγεθος της οικονομικής ύφεσης της χώρας .

Αναδημοσίευση Άρθρου Του: Γιάννη Μιχαηλίδη
(*) Ο Γιάννης Μιχαηλίδης εξειδικεύεται στο nation & destination branding management. Οι πρωτοποριακές του στρατηγικές πρόκειται  να  παρουσιαστούν  σε κορυφαίους τουριστικούς οργανισμούς  της Αμερικής (among top 10 richest cities in USA). Έχει επιλεγεί από το Northwestern University (officially best global university in marketing) για την εκπαίδευση στελεχών και οι καινοτομίες του θα παρουσιαστούν και στο UC Berkeley.

Η Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται παγκοσμίως στις πιο ευάλωτες οικονομικά χώρες, λόγω και της υψηλής εξάρτησης της οικονομίας από τον τουρισμό (20% του ΑΕΠ). Όλοι οι Ελληνικοί και διεθνείς οικονομικοί οργανισμοί προβλέπουν μια ύφεση της τάξης του 10% χωρίς να αποκλείουν υψηλότερο ποσοστό που θα εξαρτηθεί από την πορεία του Τουρισμού.

Ακόμα και στο πιο ευνοϊκό σενάριο πού όλα θα εξελιχθούν σχετικά ομαλά, πέρα από τις γνωστές επιπτώσεις, στο τουρισμό  αναμένουμε πτωχεύσεις, ανακατάξεις προορισμών και μια άκρως επιθετική και μονομερή πολιτική όλων των εταιριών στην προσπάθειά τους να διασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους σε κάθε μελλοντικό ενδεχόμενο. Αλλάζουν όλα, σε όλα τα επίπεδα.

Σε επίπεδο διαχείρισης τουριστικών προορισμών και χωρών οι πιο σημαντικοί  παράγοντες που ξεχωρίζουν είναι οι ακόλουθοι:

  • Οι χώρες που θα ευνοηθούν λόγω της έγκαιρης αντιμετώπισης του ιού, και φυσικά η Ελλάδα κατέχει εξέχουσα θέση
  • Τα υγειονομικά μέτρα που θα ληφθούν σε κρατικό επίπεδο. Ο χρόνος που θα παρθούν αλλά και ο ορθολογισμός των μέτρων (αίσθημα ασφάλειας), θα καθορίσουν και την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών και των κρατών. Η αποτελεσματική αντιμετώπιση του ιού δεν αποτελεί από μόνη της ικανό κριτήριο επιλογής.
  • Nation και destination branding. Όλα τα στελέχη του παγκόσμιου τουρισμού αποδέχονται ότι το destination branding management θα είναι καθοριστικής σημασίας και θα αλλάξει το χάρτη των προορισμών (εδραιωμένοι vs ανερχόμενοι). Όλοι οι παγκόσμιοι και εθνικοί φορείς βρίσκονται σε αναζήτηση καινοτόμων ιδεών και στρατηγικών αφενός για να αποτρέψουν όσο το δυνατόν τη μείωση των διεθνών αφίξεων και αφετέρου για να διεκδικήσουν το μερίδιό τους στις νέες συνθήκες.
    money_tourism_photo
    Αεροδρόμιο Heathrow | © money tourism copyright photo

Γιατί ο τουρισμός θα κρίνει το μέγεθος της οικονομικής ύφεσης στην Ελλάδα;   

Υπάρχουν πολλοί λόγοι αλλά ξεχωρίζουν δύο:

  • Κανένας άλλος οικονομικός τομέας δεν έχει διαχρονικά τόσο καθοριστική συμβολή στη διαμόρφωση της φήμης και της εικόνας της χώρας όσο ο τουρισμός (διεθνή προβολή, ευμενή άρθρα, σχόλια προσωπικοτήτων, διεθνή ταξιδιωτικά αφιερώματα κτλ.). Αυτό επηρεάζει διεθνώς τις πολιτικές, οικονομικές και επιχειρηματικές συνεργασίες σε όλα τα επίπεδα.
  • Η πραγματική συμβολή του τουρισμού είναι ουσιαστικά πολύ μεγαλύτερη και από το 20% του ΑΕΠ. Πέρα από τη γνωστή σύνδεση με μια σωρεία άλλων τομέων όπως το εμπόριο, τις υπηρεσίες  κτλ.,  συνδέεται επίσης άμεσα ή έμμεσα  με τις τουριστικές επενδύσεις, τη βιωσιμότητα των υποδομών (λιμάνια, μαρίνες, αεροδρόμια, οδικό δίκτυο κτλ.), το real estate αστικών και εξοχικών κατοικιών, τις εξαγωγές τοπικών προϊόντων  και μια ατελείωτη λίστα. Μάλιστα ακόμα και η καλή είδηση για την εντυπωσιακή αύξηση εξαγωγών σε εσπεριδοειδή συνδέεται ακόμα και αυτή με τον τουρισμό. Κατ’ επέκταση τεράστια και η συμβολή σε θέματα εύρεσης εργασίας που αφορούν μη τουριστικά επαγγέλματα.
rodos
© money tourism copyright photo

Και αν σήμερα ξεκίνησαν δειλά κάποιες τοποθετήσεις για νέα παραγωγικά μοντέλα τότε όλοι εθελοτυφλούν μπροστά στο γεγονός ότι η Ελλάδα αστόχησε διαχρονικά να συνδέσει το τουρισμό με τον πρωτογενή, το δευτερογενή τομέα, το φυσικό περιβάλλον αλλά ακόμα και τον ίδιο τον παγκόσμιο πολιτισμό μας που όλοι επικαλούνται με γενικόλογες διατυπώσεις και δεν έχει γίνει αντιληπτό ότι σήμερα είναι πιο επίκαρος όσο ποτέ άλλοτε.

Τour operators vs μεμονωμένοι: Η στιγμή μιας καθυστερημένης απόφασης  

Κάποια ειδησεογραφία σχετικά με ενδεχόμενες μεγάλες συμφωνίες tour operators δημιουργούν έντονο σκεπτικισμό. Οι μνήμες με τη Thomas cook φαίνεται ότι ξεπεράστηκαν  εύκολα και δεν μας πτοεί ούτε ο κίνδυνος πτωχεύσεων (που είναι υψηλότατος) ούτε οι όροι που έχουν ήδη διατυπωθεί.  Η συμβολή τους είναι και θα παραμείνει αναμφίβολα σημαντική αλλά εδώ υπάρχει μια άκρως σημαντική απόφαση. Θα ρισκάρουμε να υποκύψουμε λόγω συνθηκών σε ότι μας επιβληθεί ή θα ρισκάρουμε να διαπραγματευτούμε το συγκριτικό μας πλεονέκτημα ;  Η τοποθέτηση των ξενοδόχων είναι όχι μόνο ορθή αλλά ίσως χρειάζεται να πάει και ένα βήμα πιο κάτω και να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο τη θέση της και για το 2021.

Είναι η στιγμή που πρέπει να αντιληφθούμε ότι η στόχευση και η ανάπτυξη μεμονωμένων επισκεπτών, είναι πρωταρχικής σημασίας όχι μόνο για ευνόητους λόγους (βιωσιμότητα επιχειρήσεων κτλ.),  αλλά πρωτίστως διότι οι μεμονωμένοι θα συμβάλλουν καθοριστικά στην πληρότητα και τη συχνότητα των συμβατικών και low cost αεροπορικών εταιρειών. Η ανάπτυξη αεροπορικών συνδέσεων έχει ασύγκριτα περισσότερα οφέλη για τον τουρισμό και θα συμβάλλει σημαντικά και στην οικονομία μεγάλων πόλεων. Άλλωστε αυτός είναι και ο στόχος του branding που όλοι συνεχώς επικαλούνται. Και είναι επίσης σημαντικό να μην αδιαφορήσουμε για τη συμβολή του τουρισμού (ημεδαποί και  αλλοδαποί) στα μεγάλα αστικά κέντρα όπου η μείωση θα είναι εξίσου δραματική (corporate travel, συνέδρια-εκθέσεις, κ.λπ.).

Η πρόκληση της αξιοποίησης της επιτυχίας      

Ο προορισμός της Μεσογείου είναι ο δημοφιλέστερος στο κόσμο. Μέχρι και το 2019 παρουσίαζε την πιο δυναμική ανάπτυξη παγκοσμίως.  Στις νέες συνθήκες η Ελλάδα βρίσκεται μαζί με το Ισραήλ και την Κύπρο στις καλύτερες  χώρες ως προς την αντιμετώπιση του Covid -19.  Το μέγεθος όμως του τουρισμού και το τουριστικό προϊόν της χώρας  είναι ασύγκριτα υψηλότερα από κάθε άποψη. Η Ελλάδα υπό προϋποθέσεις έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει ευκαιρίες και να διεκδικήσει μια κορυφαία  διεθνή θέση για διακοπές, τουριστικές επενδύσεις,  αγορά  κατοικίας, επώνυμα τοπικά προϊόντα και πολλά άλλα.  

Οι τρεις βασικές στρατηγικές που θα κρίνουν την πορεία της χώρας  

1.Η κυβερνητική και κοινοτική υποστήριξη που δικαίως επιζητούν όλοι οι οικονομικοί τομείς και έχει ήδη διατυπωθεί ευρέως με πολλές προτάσεις.

2.Ολοκληρωμένο σχέδιο για την υγειονομική ασφάλεια και προστασία  της κοινωνίας,  των εργαζομένων  και των επισκεπτών.  Καλούμαστε έμπρακτα να μεταφέρουμε αίσθημα ασφάλειας  και εμπιστοσύνης, αλλιώς κινδυνεύει  να χαθεί η φήμη που αποκτήθηκε.  Στο υπό διαμόρφωση και δημοσίευση σχέδιο θα κριθούν και οι πιθανότητες να ενταχθούμε στη λίστα των  προτεινόμενων χωρών που ήδη άρχισε να διαμορφώνεται από πολλές χώρες.  Δε αρκεί μόνο η δική μας απόφαση σε ποιες χώρες θα ανοίξουμε τα σύνορα μας, αλλά και ποιες χώρες θα μας εντάξουν, και δεν πρέπει να αφήσουμε περιθώρια σε διακρατικές πολιτικές σκοπιμότητες.

AldemarΑπαιτείται επίσης έγκαιρη και αξιόπιστη ενημέρωση των  κανόνων υγιεινής που αφορούν κυριολεκτικά όλους τους εμπλεκόμενους στον τουρισμό (διαμονή, εστίαση, διασκέδαση κτλ.) και όλους τους επισκέπτες (ημεδαποί και αλλοδαποί). Η ενέργεια αυτή αποβλέπει όχι μόνο στη διαφύλαξη των μέτρων υγιεινής αλλά και στη μείωση επικίνδυνων καταστάσεων  που μπορεί να γίνουν viral με ένα απλό post.  Ο ανταγωνισμός θα είναι αδυσώπητος και θα περιμένει την  αποτυχία μας. Η επιβολή προστίμων προς όλους είναι αναγκαία όχι μόνο γιατί αυξάνει την ορθή τήρηση των κανόνων αλλά και γιατί μπορεί να περιορίσει συμβάντα που θα υποθάλψουν τη φήμη και την εικόνα της χώρας, ειδικά σε μια τέτοια κρίσιμη περίοδο.

Η συνολική ενέργεια έχει πολλές σημαντικές παραμέτρους, πρέπει ήδη να βρίσκεται σε στάδιο ολοκήρωσης και να περιλαμβάνει έξυπνες στρατηγικές στη διαχείριση της επικοινωνίας.

  1. Νation and destination branding

Πολύ λίγοι γνωρίζουν το πραγματικό βαθμό που η Ελλάδα έχει προβληθεί στα διεθνή μέσα ενημέρωσης για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του ιού. Αυτό είχαμε να το βιώσουμε από την εποχή των Ολυμπιακών αγώνων 2004 και οφείλεται στην κυβέρνηση,  στους επιστήμονες και στην πειθαρχία της πλειονότητας των Ελλήνων.

Εντούτοις δεν έχει αξιοποιηθεί επαρκώς στο βαθμό που πρέπει. Υπάρχει έλλειψη συνολικού συντονισμού στη διαχείριση της επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα (δημόσιοι, ιδιωτικοί φορείς και ΜΜΕ) και αναξιοποίητες στρατηγικές που αποτελούν ευθύνη του branding management.  Σε μερικές περιπτώσεις δε η δημοσιότητα πλήττει ακόμα και την ίδια την εικόνα μας. Τα παραδείγματα είναι πολλά, αλλά ενδεικτικά θα αναφερθεί ένα απλό (υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά).

Μια δημοσίευση αναφερόταν σε μια έρευνα που παρουσίαζε ότι το 60-65% των ξενοδοχείων αντιμετωπίζει το ενδεχόμενο πτώχευσης. Το άρθρο που δημοσιεύθηκε και σε αγγλόφωνη έκδοση κατέληξε μέχρι και στο business insider (διεθνώς εδραιωμένο).  Διερωτάται κανείς αν αυτή η ειδησεογραφία προσφέρει κάποια αξία στο εξωτερικό όταν είναι μια εκτίμηση που θα μπορούσε να ισχύει σε πολλές χώρες. Αν δημιουργεί κλίμα  εμπιστοσύνης σε ένα  μεμονωμένο που σκέφτεται να επιλέξει τη χώρα.  Αν αυτό συμβάλλει στην όποια διαπραγμάτευση με τους tour operators κλπ.

Υπάρχει μια επικίνδυνη παρερμήνευση που είναι διάχυτη σε όλη την Ελλάδα και σε όλους τους ειδικούς για το τι είναι nation & destination branding.  Σίγουρα δεν είναι ούτε η  φωτογραφία μιας ωραίας παραλίας, ούτε το post, ούτε τα likes, ούτε το catchy slogan, ούτε το λογότυπο. Το branding είναι πρωτίστως στρατηγική και έξυπνη διαχείριση. Η ίδια η επιτυχία της Ελλάδας αποτελεί το πιο ενδεδειγμένο παράδειγμα όταν συνυπάρχει η κυβερνητική βούληση, η υψηλή επιστημονική τεχνογνωσία, η ευρεία αποδοχή των Ελλήνων και η συλλογικότητα. Η διεθνής φήμη και η αναγνώριση είναι ένα φυσικό επακόλουθο που πρέπει να αξιοποιήσεις έξυπνα στο επόμενο στάδιο.

unsplash photo
unsplash photo

Και πέρα από το branding της χώρας πρέπει να υποδειχτεί και το branding  περιφερειών, προορισμών και μεγάλων πόλεων. Υπάρχει μια εμφανής αδυναμία αξιοποίησης και συντονισμού. Μερικοί δε προχωρούν σε άστοχες και προκλητικές για την περίοδο ενέργειες, ενίοτε και προσβλητικές για την εικόνα της χώρας,  ενώ η ύπαρξη κάποιων προορισμών COVID FREE (κανένα κρούσμα), που αποτελεί ένα μοναδικό παγκόσμιο προνόμιο, παραμένει προκλητικά αναξιοποίητο με ευθύνη όλων των φορέων και παρόλο που αναμασούν εδώ και χρόνια τη λέξη «brand». Οι δε περιπτώσεις της Αθήνας (Athens, Athens Riviera, Attica, Attica Ιslands!) και Θεσσαλονίκης  αποτελούν τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα σοβαρών αστοχιών σε θέματα branding strategy και management. Αν και αποτελούν αποφάσεις παρελθόντων ετών, δε διαφαίνεται να έχουν γίνει αντιληπτά από κανένα  “brand expert” του τουρισμού. Οι Περιφέρειες, οι Δήμοι, τα Επιμελητήρια, οι ιδιωτικοί τουριστικοί φορείς, τα λιμάνια κτλ.  δικαίως δεν διαθέτουν κατάλληλη τεχνογνωσία. Και το θέμα δεν είναι αν θα την «αγοράσουν» αλλά πρωτίστως πως πρέπει να τους κατευθύνεις ώστε να την εφαρμόζουν αποτελεσματικά. Τότε έχει διαχρονική αξία και για τον προορισμό και τη χώρα συνολικά.

Αν δεν έρθουμε με καινοτόμες και έξυπνες εφαρμογές στο nation και destination branding strategy δεν θα ξεπεράσουμε εύκολα την επικείμενη σοβαρή οικονομική κρίση.  Ο έντονος ανταγωνισμός διαθέτει ασύγκριτα καλύτερες δομές σε θέματα τεχνογνωσίας και στελέχωσης, υψηλότερα κονδύλια και αποτελεσματικότερο lobbying. Και αυτή τη στιγμή όλοι δουλεύουν δυναμικά το αύριο.

Η Ελλάδα πρέπει επιτέλους να συνειδητοποιήσει ότι οφείλει και μπορεί να διεκδικήσει μια κορυφαία θέση. Πρέπει επιτέλους να εγκαταλείψουμε τη μετριότητα, την ημιμάθεια, το ατομικό συμφέρον και το μοντέλο «friends and family» που είναι κυρίαρχο σε όλη την κοινωνία.  Προφανώς και έχουν γίνει λάθη αλλά αυτή τη στιγμή έχουμε ένα momentum που αν δεν το αξιοποιήσουμε έξυπνα τότε κινδυνεύουμε να βιώσουμε επιπτώσεις πολύ χειρότερες και από τον ίδιο το ιό.

Η επιτυχία της χώρας είναι μια πολύ καλή αρχή αλλά για να παραμείνεις στην κορυφή πρέπει να ετοιμάζεις την επόμενη επιτυχία. Και όλα περιστρέφονται γύρω από το branding strategy – ακόμα και τα ίδια τα υγειονομικά μέτρα, για τον απλούστατο λόγο ότι έχουν τη δύναμη να λειτουργήσουν και ως κίνητρα για κάθε ταξιδιώτη.

Οι απαντήσεις σε όσα επιζητά η παγκόσμια τουριστική αγορά βρίσκεται στο Integrated Tourism Branding, για αυτό και οι καινοτόμες στρατηγικές που  έχουμε αναπτύξει έχουν προσελκύσει διεθνές ενδιαφέρον.

Source: money-tourism.gr
Ετικέτες: Τουρισμός
Προηγούμενο Άρθρο

Συντονιστική Αιρετών και Κατοίκων Χίου: Πριν αλέκτορα φωνήσαι , τρις προέκυψε νέα δομή στη Λευκωνιά!

Επόμενο Άρθρο

Ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Παιδείας του Δήμου Χίου: Δεν βγήκε ακόμη λευκός καπνός για την οριστική διευθέτηση του θέματος των τάμπλετ

Σχετικές Αναρτήσεις

"1922 Μουσολίνι - 2022 Μελόνι... Είμαστε στην εποχή των τεράτων."
Άποψη

“1922 Μουσολίνι – 2022 Μελόνι… Είμαστε στην εποχή των τεράτων.” (του Βασίλη Μαυρέλου)

Λεηλασία της οικονομικής ολιγαρχίας, του κράτους της, της κυβέρνησής της και των βαστάζων τους. Μια εταιρεία είναι.
Άποψη

“Αυτό που βιώνουμε δεν λέγεται ακρίβεια, ληστεία λέγεται.” (του Βασίλη Μαυρέλου)

Λεηλασία της οικονομικής ολιγαρχίας, του κράτους της, της κυβέρνησής της και των βαστάζων τους. Μια εταιρεία είναι.
Άποψη

“Θα μας πάνε και σε πόλεμο για να παραμείνουν; Είναι αδίστακτοι και επικίνδυνοι.” (του Βασίλη Μαυρέλου)

Όσοι ζήσουν! (του Γεωργίου Ισ. Αμέντα)
Άποψη

Όσοι ζήσουν! (του Γεωργίου Ισ. Αμέντα)

Επόμενο Άρθρο
Με τηλεκπαίδευση το μάθημα αύριο σε όλα τα δημοτικά και νηπιαγωγεία του νησιού μας σύμφωνα με κυβερνητική οδηγία

Ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Παιδείας του Δήμου Χίου: Δεν βγήκε ακόμη λευκός καπνός για την οριστική διευθέτηση του θέματος των τάμπλετ

Κορωνοϊός: 56 νέα κρούσματα, 1212 στο σύνολο-Στους 43 οι νεκροί

Κορωνοϊός: 15 νέα κρούσματα, στους 140 οι νεκροί.

Προτεινόμενα

Ο Κόσμος το έχει Τούμπανο … και η Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ…  Κάτι Λέει.

ΝΕ του ΠΑΣΟΚ  Χίου: «Ήμασταν Είμαστε & θα Είμαστε κατά της Υπερδομής»

Καταργεί τους πολιτικούς διαχωρισμούς” και μιλά για “Ετικέτες”  ο Σταύρος Μιχαηλίδης

Καταργεί τους πολιτικούς διαχωρισμούς” και μιλά για “Ετικέτες” ο Σταύρος Μιχαηλίδης

Δημοφιλή Νέα

  • “Προπόνηση” σε Στημένο Γήπεδο από τις Τοπικές Οργανώσεις Χίου ΝΔ & ΠΑΣΟΚ

    “Προπόνηση” σε Στημένο Γήπεδο από τις Τοπικές Οργανώσεις Χίου ΝΔ & ΠΑΣΟΚ

    0 κοινοποιήσεις
    Κοινοποίηση 0 Tweet 0
  • Θα Τολμήσει να Δεσμευτεί για την Ουσία ο Ν. Ανδρουλάκης;

    0 κοινοποιήσεις
    Κοινοποίηση 0 Tweet 0
  • Κόλαφος για το ΠΑΣΟΚ η Ταφόπλακα Ανδρουλάκη στον Αγώνα της Τοπικής Κοινωνίας Ενάντια στην Υπερδομή

    0 κοινοποιήσεις
    Κοινοποίηση 0 Tweet 0
  • Συγχαρητήρια Μηταράκη σε Ν. Ανδρουλάκη για την στήριξη του για τα ΚΕΔΝ των Νησιών.

    0 κοινοποιήσεις
    Κοινοποίηση 0 Tweet 0
  • Το Ναρκωτικό Shisha (Σίσα) και οι καταστροφικές συνέπειες του στον χρήστη ουσιών (του Νίκου Κουκιά)

    0 κοινοποιήσεις
    Κοινοποίηση 0 Tweet 0
Inda News

Inda News

Ενημέρωση Με Άποψη

NeuroSynthesis ΕE

Ελευθερίου Βενιζέλου 86
82132, Χίος
Ελλάδα

Επικοινωνία

P. (0030) 22710 81989
F. (0030) 22710 81989
Email: info@indanews.gr

Κορωνοϊός: 11124 κρούσματα σήμερα. 46 η Χίος

Κορωνοϊός: 11124 κρούσματα σήμερα. 46 η Χίος

Τα νέα κρούσματα σήμερα Κυριακή 30 Ιανουαρίου ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ. Σύμφωνα με την ενημέρωση, κατά το...

Περισσότερα
  • Χίος
  • Β. Αιγαίο
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Άποψη
  • Επιστήμη
  • Ψυχαγωγία
  • Πολιτισμός
    • Λογοτεχνία
  • Video

Μέλος Του

melos media

Ετικέτες

ΚΚΕ ΄Προσφυγικό Χίος Μπροστά ΕΕ Κυριάκος Μητσοτάκης Σάμος Χίος Ανδρέας Μιχαηλίδης ΗΠΑ ΣΥΡΙΖΑ Νότης Μηταράκης νέα κρούσματα Τουρκία Δήμος Χίου Μεταναστευτικό Λέσβος κορονοϊός Προσφυγικό κορονοϊός
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

© 2020 Neurosynthesis.

No Result
View All Result
  • Χίος
  • Β. Αιγαίο
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Άποψη
  • Επιστήμη
  • Ψυχαγωγία
  • Πολιτισμός
    • Λογοτεχνία
  • Video

© 2020 Neurosynthesis.

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη. Υποθέτουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, μπορείτε όμως να διαγραφείτε ανά πάσα στιγμή. Ρυθμίσεις CookiesΑΠΟΔΟΧΗ
Πολιτική Απορρήτου

Πολιτική Απορρήτου Ιστότοπου

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη. Από αυτά, τα απολύτως απαραίτητα cookies αποθηκεύονται στον φυλλομετρητή σας και είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookies τρίτων τα οποία αποθηκεύονται μόνο μετά τη συναίνεσή σας και χρησιμοποιούνται για την ανάλυση της συμπεριφοράς σας στη χρήση του ιστότοπου. Για τη χρήση ή μη των cookies τρίτων μπορείτε να αλλάξετε την επιλογή σας οποιαδήποτε στιγμή.
Necessary
Always Enabled
Τα απολύτως απαραίτητα cookies χρησιμοποιούνται για τη διασφάλιση και εύρυθμη λειτουργία του ιστότοπου.
Non-necessary
Χρησιμοποιούμε cookies τρίτων για την ανάλυση της επισκεψιμότητας και της χρήσης του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookies για την προβολή διαφημίσεων και υπηρεσιών τρίτων (youtube).
SAVE & ACCEPT